3 april 2019

9 scholen kiezen voor vechtlust

pitch gewonnen

deel dit bericht

In Amsterdam houden alle middelbare scholen elk jaar in januari en februari een grote verleidingsdans om de gunst van 7000 à 8000 achtste-groepers. Deze kinderen leveren allemaal een lijstje in met hun top 12 van voorkeurscholen en vervolgens beslist het lot in april.

Zo zal het ook gaan in 2020. En wij voeren in deze periode een crossmediale campagne vanuit de koepel van negen scholen. Om kinderen en hun ouders bijvoorbeeld te wijzen op de sterke punten van het Hyperion Lyceum, uit te leggen wat VOX-klassen zijn of het tweetalig onderwijsaanbod van de Bredero Mavo onder de aandacht te brengen.

Op 1 april 2019 is de meerjarige samenwerking tussen VOvA en Vechtlust officieel. Hiephiep!

vacature: communicatiemedewerker

Heb jij zin om binnen ons team rake communicatie verder te brengen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.

verpakking of inhoud

Maak jij echt zelf de beslissing iets te doen? En hoe komt dat dan? Een beetje neurowetenschap voor jou.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.