22 maart 2019

Iskall sommar

deel dit bericht

Speciaal voor de Scandinavische markt creëerden we verleidelijk lekkere promotiematerialen gericht op bakkers, koks en ijsmakers.

Debic, een van de keybrands van Friesland Campina, verovert wereldwijd steeds meer landen met haar kwaliteitslijn van roomproducten voor de professionele markt.

Vechtlust helpt mee met de promotionele activiteiten. Denk aan het ontwerp van inspirerende receptenboeken, opvallende visuals, verrassende communicatiethema’s en overtuigende content.

vacature: communicatiemedewerker

Heb jij zin om binnen ons team rake communicatie verder te brengen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.

verpakking of inhoud

Maak jij echt zelf de beslissing iets te doen? En hoe komt dat dan? Een beetje neurowetenschap voor jou.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.