14 februari 2019

verhaal in cijfers

deel dit bericht

Op 13 februari 2019 kwamen alle betrokkenen bij elkaar die het indrukwekkende kinder-oncologisch ziekenhuis hebben mogelijk gemaakt. Inmiddels draait het Utrechtse centrum voor hoog complexe zorg en research driekwart jaar. Tijd voor een update. Via onze motion graphic krijg je een idee bij de enorme prestaties en ambities van dit unieke centrum.

Een korte video, opgebouwd uit bestaand materiaal en nieuwe grafische elementen, vertelt het verhaal aan de hand van klinkende resultaten.

Kuikens met karakter

Paasweekend. Dat betekent actie bij de Blokker: vrolijke kuikens van Vechtlust. Uit de serie van 50 ontwerpschetsen, zijn dít ze geworden.

Nieuw gezicht: Taxi Electric

Met onze nieuwe klant Taxi Electric maakten we een doelgericht ritje waarin we het merk een eerste visuele make-over hebben gegeven.

9 scholen kiezen voor vechtlust

Het Voortgezet Onderwijs van Amsterdam (VOvA), met middelbare scholen door de hele stad, heeft na een uitgebreide aanbesteding gekozen voor Vechtlust. We gaan kinderen uit groep 8 helpen met hun schoolkeuze.

Iskall sommar

De lente is nog maar net begonnen, maar in Zweden maken ze zich al op voor een ijskoude zomer.