14 februari 2019

verhaal in cijfers

deel dit bericht

Op 13 februari 2019 kwamen alle betrokkenen bij elkaar die het indrukwekkende kinder-oncologisch ziekenhuis hebben mogelijk gemaakt. Inmiddels draait het Utrechtse centrum voor hoog complexe zorg en research driekwart jaar. Tijd voor een update. Via onze motion graphic krijg je een idee bij de enorme prestaties en ambities van dit unieke centrum.

Een korte video, opgebouwd uit bestaand materiaal en nieuwe grafische elementen, vertelt het verhaal aan de hand van klinkende resultaten.

echte smaken

Belangrijke boodschap van de Nierstichting: eten met minder zout is beter voor je nieren.

Kerst met Bakkie

Voorlichtingscampagne met Bakkie en de etensresten krijgt een vervolg in 2020.

Leerlingen werven

Serieus goed: campagne van start voor de OSB, middelbare school in de Amsterdamse Bijlmer.

AZL laat zich zien

Pensioenuitvoerder stapt uit de schaduw als dé veranderexpert. Met een nieuwe corporate identity.