14 februari 2019

verhaal in cijfers

deel dit bericht

Op 13 februari 2019 kwamen alle betrokkenen bij elkaar die het indrukwekkende kinder-oncologisch ziekenhuis hebben mogelijk gemaakt. Inmiddels draait het Utrechtse centrum voor hoog complexe zorg en research driekwart jaar. Tijd voor een update. Via onze motion graphic krijg je een idee bij de enorme prestaties en ambities van dit unieke centrum.

Een korte video, opgebouwd uit bestaand materiaal en nieuwe grafische elementen, vertelt het verhaal aan de hand van klinkende resultaten.

film voor de rabobank

Voor de Rabobank maakten we een korte film waarin we een nieuw financieel product uitleggen: Virtual Account Management.

Start-up geslaagd

Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.

2018 - wat een jaar

In 12 delen blikken we terug op een afwisslend Vechtlust-jaar. Van positionering tot brand identity, van wervende campagnes tot verhelderende motion graphics...