14 februari 2019

verhaal in cijfers

deel dit bericht

Op 13 februari 2019 kwamen alle betrokkenen bij elkaar die het indrukwekkende kinder-oncologisch ziekenhuis hebben mogelijk gemaakt. Inmiddels draait het Utrechtse centrum voor hoog complexe zorg en research driekwart jaar. Tijd voor een update. Via onze motion graphic krijg je een idee bij de enorme prestaties en ambities van dit unieke centrum.

Een korte video, opgebouwd uit bestaand materiaal en nieuwe grafische elementen, vertelt het verhaal aan de hand van klinkende resultaten.

stage concepting en design

We zoeken een designer met conceptkracht voor een stage van 6 maanden. Kom jij ons versterken met waanzinnige ideeën en skills?

snel op de hoogte

We maakten journalisten en Kamerleden blij door de resultaten van een 130 pagina tellend rapport van de Alliantie Stop Kindermarketing samen te vatten in een infographic.

aardig op weg

Dat wielrenners en voetgangers meer rekening houden met elkaar... Zou mooi zijn, toch? Check hier onze Aardig op weg campagne.

vrolijk pasen bij blokker

Wat is er nou leuker dan eieren versieren? Precies! Met deze vrolijke stickers kán het niet meer mis gaan.