26 mei 2018

Aardig op weg

deel dit bericht

Aardig op weg. Die campagneslogan bedachten we om een lastig issue te tackelen. Wielrenners en bewoners van de gemeente Ouder-Amstel vergeten af en toe om wat rekening met elkaar te houden in het verkeer. Met een kraam vol bidons en muesli-repen als aanlokkelijk rustpunt, kwamen inwoners, renners, wethouder en de politie met elkaar in gesprek. En met effect: buiten in de zon, maar ook op social media kwam de discussie op gang en was er ruimte voor wederzijds begrip. Ook Weekblad voor Ouder Amstel kwam langs. Wij bedachten het campagneconcept, maakten het logo en verzorgden de give-aways.

beter recyclen

HVC zocht een heldere toelichting bij het recycle-tarief. Deze animatie is de eerste, in de kenmerkende frisse huisstijl.  

Van Seth is er maar 1

Het Prinses Máxima Centrum in cijfers... Indrukwekkend om te zien wat dit ziekenhuis afgelopen jaar heeft bereikt voor kinderen met kanker.

nieuw kantoor: strafwerk

nieuwe naam, nieuwe huisstijl

zorginspirator

Met plezier blijven werken in de zorg? Zorginspirator.nl...