Communicatie waarmee je het verschil kunt maken, vraagt altijd om een oorspronkelijk en verbindend idee.
Hoe kunnen we Nederlanders meer bewust maken van de impact van een nierziekte en hen bewegen tot een bijdrage?
‘U wilt hier rechtdoor, mag dat?’ Communicatiecampagne en ontwerp voor de VVN opfriscursus.
Ontwikkeling illustratiestijl en uitwerking van de communicatiemiddelen. Onder meer te zien op alle elektrische bezorgwagentjes.
Educatie- en de fondsenwervingscampagnes rond diverse onderwerpen. Met: video, animatie, posters, ansichtkaarten, flyers, sms-activatie en abri’s.
Verhelderen propositie, stijlontwikkeling en animatie rond nieuwe betaaloplossing. Voor MKB/retail.
Crossmediale wervingscampagne voor negen Amsterdamse middelbare scholen.
Met Pensioenfonds PME maken we serieus werk van relevante en toegankelijke communicatie en voorlichting.
Wervingsstrategie en campagne voor het domein ‘Nalaten’. Met informatiemagazine, radiocommercials, online en offline media-inzet, én donateursmailing.
Wervingscampagne via social media en print rond een collectieve zorgverzekering voor ZZP'ers en mensen met een kleine beurs.