werk

Communicatie waarmee je het verschil kunt maken, vraagt altijd om een oorspronkelijk en verbindend idee.

Veilig Verkeer Nederland

‘U wilt hier rechtdoor, mag dat?’ Communicatiecampagne en ontwerp voor de VVN opfriscursus.

meer

Gemeente Amsterdam

Wervingscampagne via social media en print rond een collectieve zorgverzekering voor ZZP'ers en mensen met een kleine beurs.

meer

Zorginspirator

Introductie van een nieuwe webtool voor werkers in de zorg.

meer

AZL

Compleet brand identity-traject voor pensioenuitvoerder AZL.

meer

Wervingscampagne Amsterdamse scholen

Crossmediale wervingscampagne voor negen Amsterdamse middelbare scholen.

meer

G4S

Verhelderen propositie, stijlontwikkeling en animatie rond nieuwe betaaloplossing. Voor MKB/retail.

meer

pme

Met Pensioenfonds PME maken we serieus werk van relevante en toegankelijke communicatie en voorlichting.

meer

Leids Universitair Medisch Centrum

Educatie- en de fondsenwervingscampagnes rond diverse onderwerpen. Met: video, animatie, posters, ansichtkaarten, flyers, sms-activatie en abri’s.

meer

Meijers

Advies en ontwikkeling nieuwe huisstijl, logo, stationery, pay-off en website.

meer

Telefoon in het verkeer. ff niet.

Superbelangrijk. Telefoon in het verkeer. ff niet.

meer

Picnic

Ontwikkeling illustratiestijl en uitwerking van de communicatiemiddelen. Onder meer te zien op alle elektrische bezorgwagentjes.

meer

Jonge Helden

Hoe kunnen we Nederlanders meer bewust maken van de impact van een nierziekte en hen bewegen tot een bijdrage?

meer

Nierstichting

Wervingsstrategie en campagne voor het domein ‘Nalaten’. Met informatiemagazine, radiocommercials, online en offline media-inzet, én donateursmailing.

meer

animatie inzetten?