

“Voor Morgen. Dát is het sturend communicatiethema als het gaat over Nalaten aan de Nierstichting.”
Bouwen aan relaties
Campagne
Communicatieadvies
Communicatieconcept
Communicatiestrategie
Content
Fondswerving
Fotografie
Grafisch ontwerp
Storytelling
Tekst
Infographics




Voor een sterk merk
Binnen veel communicatie van de Nierstichting voegen wij strategisch advies, conceptkracht, tekstproductie en grafische vormgeving toe.Dat leidt dan bijvoorbeeld tot Voor Morgen. Een magazine, radiocommercials, advertenties en video’s voor mensen die meer willen weten over nalaten aan de Nierstichting. Meer weten over fondswerving voor de Nierstichting?
Sinds de zomer van 2025 positioneert de Nierstichting zich vanuit de nieuwe merkbelofte, omschreven als Nierkracht. Actiegericht, innovatief en verbindend. Naast off- en online fondswerving gericht op donateurs en potentiële erflaters, zijn we druk met de implementatie van de nieuwe huisstijl.
Meer cases

Nierstichting | Kidnie
Succesvolle fondswerving

Zorginspirator
Platform voor zorgmedewerkers