Bewezen partnership met de Nierstichting

Succesvolle fondswerving

Alle cases
“Yes! 10 miljoen euro uit het Droomfonds van de Nationale Postcode Loterij.”
Allround communicatie, het hele jaar rond
Campagne
Communicatiestrategie
Fondswerving
Communicatieconcept
PR
Tekst
Grafisch ontwerp

Plan van waarde

Kinderen die te horen krijgen dat hun nieren er langzaam mee ophouden, hebben nu geen enkele kans op genezing. Dat moet anders!

In een half jaar tijd ontwikkelden we samen met de Nierstichting en Nederlandse kindernierartsen een doelgerichte subsidieaanvraag voor een Droomfonds van de Nationale Postcode Loterij. Inzet? Gentherapie voor nierziekten bij kinderen. Dat de aanvraag van € 10 miljoen is gehonoreerd, is een prachtige bevestiging van onze gezamenlijke inspanning.

Als vertrouwde communicatiepartner van de Nierstichting helpen we al jaren op allerlei manieren mee om zoveel mogelijk geld op te halen. Via de ontwikkeling van direct marketing, ondersteuning bij de Week van de Nieren en allerlei vormen van fondswervende communicatie. Bijvoorbeeld op het gebied van Nalatenschappen.

Benieuwd? Bel voor een kennismaking.

Meer cases

Nierstichting

Voor Morgen

Adore | Amsterdam UMC

Circles of Discovery