3 april 2019

9 scholen kiezen voor vechtlust

pitch gewonnen

deel dit bericht

In Amsterdam houden alle middelbare scholen elk jaar in januari en februari een grote verleidingsdans om de gunst van 7000 à 8000 achtste-groepers. Deze kinderen leveren allemaal een lijstje in met hun top 12 van voorkeurscholen en vervolgens beslist het lot in april.

Zo zal het ook gaan in 2020. En wij voeren in deze periode een crossmediale campagne vanuit de koepel van negen scholen. Om kinderen en hun ouders bijvoorbeeld te wijzen op de sterke punten van het Hyperion Lyceum, uit te leggen wat VOX-klassen zijn of het tweetalig onderwijsaanbod van de Bredero Mavo onder de aandacht te brengen.

Op 1 april 2019 is de meerjarige samenwerking tussen VOvA en Vechtlust officieel. Hiephiep!

zorginspirator

Met plezier blijven werken in de zorg? Zorginspirator.nl...

vacature projectmanager communicatie

Vechtlust groeit en is daarom op zoek naar charmante regelaar met commerciële kwaliteiten.

echte smaken

Belangrijke boodschap van de Nierstichting: eten met minder zout is beter voor je nieren.

Kerst met Bakkie

Voorlichtingscampagne met Bakkie en de etensresten krijgt een vervolg in 2020.