16 december 2019

AZL laat zich zien

deel dit bericht

Voor AZL, de no nonsens pensioenuitvoerder uit Zuid-Limburg, waren er verschillende redenen om kritisch te kijken naar de eigen merkpositionering. Een nieuwe bestuurssamenstelling, behoefte aan profilering in een consoliderende markt, de wens om meer kracht en eenheid te brengen in de verschillende communicatie-uitingen…

Vechtlust formuleerde samen met AZL het eigen, unieke verhaal van een bevlogen organisatie met een heldere visie op de toekomst van ons pensioenstelsel. AZL als multiclient uitvoerder is gewend voortdurend te schakelen tussen verschillende pensioenregelingen. Sterker, daar ligt hun grootste kracht. Deze hebben we tot uitdrukking gebracht in een onderscheidend nieuw logo, een kleurrijke huisstijl en een beeldtaal die de warmte uitstraalt die recht doet aan het DNA van AZL. De profilering komt samen in de nieuwe pay-off die verwoordt waar AZL in essentie voor staat: ‘de toekomst voor elkaar’.

Benieuwd naar de case?

vacature: communicatiemedewerker

Heb jij zin om binnen ons team rake communicatie verder te brengen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.

verpakking of inhoud

Maak jij echt zelf de beslissing iets te doen? En hoe komt dat dan? Een beetje neurowetenschap voor jou.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.