13 juni 2019

hvc

Bakkie lust alles wat jij ook eet

deel dit bericht

Meer dan een derde van ons restafval bestaat uit etensresten. Terwijl in het gft-afval weer restafval zit. Dat moet beter, vinden de afvalverwerkers en recyclers van HVC.

Wij kregen de vraag: hoe verleid je mensen hun kliekjes, graten en botten in de groene bak te stoppen? We creëerden Bakkie voor bewustwording en herkenning. Bakkie is een aaibaar 3D-character, een kruising tussen een Cockerspaniël en… een groene bak dus. Bakkie is het extra gezinslid dat er gewoon helemaal bij hoort.

Lust alles wat jij ook eet.

De campagne wordt breed ingezet. Zowel online als offline.

Concept en uitvoering: Vechtlust

In samenwerking met:
Mookx en Dustin Kershaw: animatie en compositing
Bart Beekman: camera
Gerard Verwiel: geluid
Geen Bluf
Hebbes Casting en Dutch Casting Agency

film voor de rabobank

Voor de Rabobank maakten we een korte film waarin we een nieuw financieel product uitleggen: Virtual Account Management.

Start-up geslaagd

Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.

verhaal in cijfers

Het Prinses Máxima Centrum in cijfers... je zou er zo maar stil van worden als je ziet wat dit ziekenhuis voor kinderen met kanker afgelopen jaar heeft bereikt.

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.