8 juli 2021

Jonge Helden

deel dit bericht

De Nierstichting doet er alles aan om jonge nierpatiënten bij te staan en om genezing van nierziekte in de toekomst mogelijk te maken. Voor onderzoek en innovatie in de regeneratieve geneeskunde, is veel geld nodig. De vraag was daarom: hoe kunnen we Nederlanders meer bewust maken van de impact van nierziekte en hen bewegen tot een bijdrage?

Commercial al gezien? De publieksjury van de Gouden Loeki waardeerde ‘m met een 8-.

Meer weten over deze campagne?

vacature: communicatiemedewerker

Heb jij zin om binnen ons team rake communicatie verder te brengen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.

verpakking of inhoud

Maak jij echt zelf de beslissing iets te doen? En hoe komt dat dan? Een beetje neurowetenschap voor jou.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.