8 juli 2021

Jonge Helden

deel dit bericht

De Nierstichting doet er alles aan om jonge nierpatiënten bij te staan en om genezing van nierziekte in de toekomst mogelijk te maken. Voor onderzoek en innovatie in de regeneratieve geneeskunde, is veel geld nodig. De vraag was daarom: hoe kunnen we Nederlanders meer bewust maken van de impact van nierziekte en hen bewegen tot een bijdrage?

Commercial al gezien? De publieksjury van de Gouden Loeki waardeerde ‘m met een 8-.

Meer weten over deze campagne?

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.

Toe aan een nieuwe communicatiestijl?

Een stijl die versterkend, verhelderend en herkenbaar werkt voor je organisatie? Zo doen we dat.

nieuwe dingen doen voor neuroplasticiteit

Doe eens iets wat je nooit eerder hebt gedaan. Werk je met je hoofd? Gebruik je handen. Houd je van logica? Zeg iets absurds.

campagne zorginspirator

Vakmensen in de zorg staan onder druk. Zeker na afgelopen jaar. Hoe weten we ze te behouden voor de sector Zorg en Welzijn?