5 april 2019

Nieuw gezicht: Taxi Electric

deel dit bericht

Voor Taxi Electric, het bedrijf dat vanuit Amsterdam flink aan de weg timmert met elektrisch personenvervoer, zijn we teruggegaan naar de kernbeloften. Schoon. Vriendelijk. Veilig. En ook nog eens aantrekkelijk als werkgever voor chauffeurs op zekere leeftijd.

Deze onderscheidende eigenschappen van Taxi Electric hebben we een plek gegeven in de communicatie. Dat zorgt voor meer merkherkenning, onder meer op de website en in promotiemateriaal. Daarnaast vormen kleur- en typografie nu meer eenheid met het logo en de pay-off.

Ook een ritje maken?

Leuk om te weten: verzekeraar ASR voert dit voorjaar een landelijke campagne met daarin Taxi Electric als een illustratief voorbeeld van duurzaam beleid.

vacature: communicatiemedewerker

Heb jij zin om binnen ons team rake communicatie verder te brengen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.

verpakking of inhoud

Maak jij echt zelf de beslissing iets te doen? En hoe komt dat dan? Een beetje neurowetenschap voor jou.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.