Vechtlust helpt je met strategie, campagnes, concepten en ontwerp. We ontwarren complexe informatie en maken daar een duidelijk verhaal van – in woord en in beeld. Communicatie die informeert, raakt, overtuigt en verleidt.

vacature projectmanager communicatie

Vechtlust groeit en is daarom op zoek naar charmante regelaar met commerciële kwaliteiten.

ja, dat ben ik!

campagne Jonge helden

De Nierstichting doet er alles aan om jonge nierpatiënten bij te staan en om genezing van nierziekte in de toekomst mogelijk te maken. Voor onderzoek en innovatie in de regeneratieve geneeskunde, is veel geld nodig. De vraag was daarom: hoe kunnen we Nederlanders meer bewust maken van de impact van nierziekte en hen bewegen tot een bijdrage?

bekijk meer

campagne Jonge helden

De Nierstichting doet er alles aan om jonge nierpatiënten bij te staan en om genezing van nierziekte in de toekomst mogelijk te maken. Voor onderzoek en innovatie in de regeneratieve geneeskunde, is veel geld nodig. De vraag was daarom: hoe kunnen we Nederlanders meer bewust maken van de impact van nierziekte en hen bewegen tot een bijdrage?

bekijk meer

9 scholen kiezen voor vechtlust

Het Voortgezet Onderwijs van Amsterdam (VOvA), met middelbare scholen door de hele stad, heeft na een uitgebreide aanbesteding gekozen voor Vechtlust. We gaan kinderen uit groep 8 helpen met hun schoolkeuze.

meer

Iskall sommar

De lente is nog maar net begonnen, maar in Zweden maken ze zich al op voor een ijskoude zomer.

meer

film voor de rabobank

Voor de Rabobank maakten we een korte film waarin we een nieuw financieel product uitleggen: Virtual Account Management.

meer

2018 - wat een jaar

In 12 delen blikken we terug op een afwisslend Vechtlust-jaar. Van positionering tot brand identity, van wervende campagnes tot verhelderende motion graphics...

blik terugmeer

wat we kunnen

kern

Als je diep in complexe materie zit, is het lastig om in twee zinnen te vertellen waar het over gaat. Communicatie wordt dan snel te veel, vies of dor

Door onze jarenlange ervaring binnen veel sectoren, scheiden wij snel hoofdzaken van bijzaken. Helpen bij helderheid in plannen en maken er een duidelijk verhaal van.

Vonk

Hoe zorg je ervoor dat mensen blijven kijken, lezen of luisteren? Dat ze in actie komen, hun oordelen bijstellen, een vonk voelen, in de lach schieten, tot aanschaf overgaan? Vaak lukt dat ons door hoofd en buik bij elkaar te brengen. Zodat creatieve, authentieke communicatie ontstaat. 

Verleidelijk. Fris. Opvallend.

Vechtlust+ pensioencommunicatie

meer weten?
Fijne partij om mee samen te werken. Korte communicatielijnen en verrassend eindresultaat met oog voor detail.

Catoline Smits, manager Meijers Vitaal