4 december 2018

50.000 x onveilig

deel dit bericht

Als onderdeel van de campagne Superbelangrijk (nu MONO) die wij in opdracht van het GVB, de Vervoerregio en de gemeente Amsterdam voeren, hebben we onderzoeksbureau Trajan aan het tellen gezet. Wat blijkt? Elke spits in de regio Amsterdam zijn er ongeveer 50.000 momenten dat fietsers met hun mobieltje bezig zijn. Heel vaak gaat dit goed, maar soms ook niet…

Ter ondersteuning van de presentatie van de onderzoekcijfers over mobiel gebruik in het verkeer, brachten we voor even telefooncel terug in de straat. Als onderdeel van onze jongerencampagne. In november 2018 vooral gevoerd via Instagram en outdoor.

Kuikens met karakter

Paasweekend. Dat betekent actie bij de Blokker: vrolijke kuikens van Vechtlust. Uit de serie van 50 ontwerpschetsen, zijn dít ze geworden.

Nieuw gezicht: Taxi Electric

Met onze nieuwe klant Taxi Electric maakten we een doelgericht ritje waarin we het merk een eerste visuele make-over hebben gegeven.

9 scholen kiezen voor vechtlust

Het Voortgezet Onderwijs van Amsterdam (VOvA), met middelbare scholen door de hele stad, heeft na een uitgebreide aanbesteding gekozen voor Vechtlust. We gaan kinderen uit groep 8 helpen met hun schoolkeuze.

Iskall sommar

De lente is nog maar net begonnen, maar in Zweden maken ze zich al op voor een ijskoude zomer.