26 mei 2018

Aardig op weg

deel dit bericht

Aardig op weg. Die campagneslogan bedachten we om een lastig issue te tackelen. Wielrenners en bewoners van de gemeente Ouder-Amstel vergeten af en toe om wat rekening met elkaar te houden in het verkeer. Met een kraam vol bidons en muesli-repen als aanlokkelijk rustpunt, kwamen inwoners, renners, wethouder en de politie met elkaar in gesprek. En met effect: buiten in de zon, maar ook op social media kwam de discussie op gang en was er ruimte voor wederzijds begrip. Ook Weekblad voor Ouder Amstel kwam langs. Wij bedachten het campagneconcept, maakten het logo en verzorgden de give-aways.

film voor de rabobank

Voor de Rabobank maakten we een korte film waarin we een nieuw financieel product uitleggen: Virtual Account Management.

Start-up geslaagd

Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.

verhaal in cijfers

Het Prinses Máxima Centrum in cijfers... je zou er zo maar stil van worden als je ziet wat dit ziekenhuis voor kinderen met kanker afgelopen jaar heeft bereikt.

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.