16 december 2019

AZL laat zich zien

deel dit bericht

Voor AZL, de no nonsens pensioenuitvoerder uit Zuid-Limburg, waren er verschillende redenen om kritisch te kijken naar de eigen merkpositionering. Een nieuwe bestuurssamenstelling, behoefte aan profilering in een consoliderende markt, de wens om meer kracht en eenheid te brengen in de verschillende communicatie-uitingen…

Vechtlust formuleerde samen met AZL het eigen, unieke verhaal van een bevlogen organisatie met een heldere visie op de toekomst van ons pensioenstelsel. AZL als multiclient uitvoerder is gewend voortdurend te schakelen tussen verschillende pensioenregelingen. Sterker, daar ligt hun grootste kracht. Deze hebben we tot uitdrukking gebracht in een onderscheidend nieuw logo, een kleurrijke huisstijl en een beeldtaal die de warmte uitstraalt die recht doet aan het DNA van AZL. De profilering komt samen in de nieuwe pay-off die verwoordt waar AZL in essentie voor staat: ‘de toekomst voor elkaar’.

Benieuwd naar de case?

echte smaken

Belangrijke boodschap van de Nierstichting: eten met minder zout is beter voor je nieren.

Kerst met Bakkie

Voorlichtingscampagne met Bakkie en de etensresten krijgt een vervolg in 2020.

Leerlingen werven

Serieus goed: campagne van start voor de OSB, middelbare school in de Amsterdamse Bijlmer.

Nieuwe prachtzaak

Een nieuwe huisstijl voor een nieuwe horecazaak bij Park Vliegbasis Soesterberg.