18 december 2019

Kerst met Bakkie

deel dit bericht

In 2019 ontwikkelden we voor HVC – het afval, energie- en grondstofbedrijf van Noord-Holland - een online campagne met Bakkie in de hoofdrol.

Na de positieve campagneresultaten in 2019 ¬– groot engagement en hoge klantwaardering – gaan Vechtlust en HVC ook in 2020 met Bakkie online.

Centrale boodschap: niet alleen klokhuizen en koffiefilters maar álle etensresten zijn voor de GFT-bak. Dus óók de kalkoenbotten en de restjes cranberrysaus. Smakelijk kerstfeest voor Bakkie!

zorginspirator

Met plezier blijven werken in de zorg? Zorginspirator.nl...

vacature projectmanager communicatie

Vechtlust groeit en is daarom op zoek naar charmante regelaar met commerciële kwaliteiten.

echte smaken

Belangrijke boodschap van de Nierstichting: eten met minder zout is beter voor je nieren.

Leerlingen werven

Serieus goed: campagne van start voor de OSB, middelbare school in de Amsterdamse Bijlmer.