13 juni 2019

hvc

Bakkie lust alles wat jij ook eet

deel dit bericht

Meer dan een derde van ons restafval bestaat uit etensresten. Terwijl in het gft-afval weer restafval zit. Dat moet beter, vinden de afvalverwerkers en recyclers van HVC.

Wij kregen de vraag: hoe verleid je mensen hun kliekjes, graten en botten in de groene bak te stoppen? We creëerden Bakkie voor bewustwording en herkenning. Bakkie is een aaibaar 3D-character, een kruising tussen een Cockerspaniël en… een groene bak dus. Bakkie is het extra gezinslid dat er gewoon helemaal bij hoort.

Lust alles wat jij ook eet.

De campagne wordt breed ingezet. Zowel online als offline.

Concept en uitvoering: Vechtlust

In samenwerking met:
Mookx en Dustin Kershaw: animatie en compositing
Bart Beekman: camera
Gerard Verwiel: geluid
Geen Bluf
Hebbes Casting en Dutch Casting Agency

vacature: communicatiemedewerker

Heb jij zin om binnen ons team rake communicatie verder te brengen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.

verpakking of inhoud

Maak jij echt zelf de beslissing iets te doen? En hoe komt dat dan? Een beetje neurowetenschap voor jou.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.