22 maart 2019

Iskall sommar

deel dit bericht

Speciaal voor de Scandinavische markt creëerden we verleidelijk lekkere promotiematerialen gericht op bakkers, koks en ijsmakers.

Debic, een van de keybrands van Friesland Campina, verovert wereldwijd steeds meer landen met haar kwaliteitslijn van roomproducten voor de professionele markt.

Vechtlust helpt mee met de promotionele activiteiten. Denk aan het ontwerp van inspirerende receptenboeken, opvallende visuals, verrassende communicatiethema’s en overtuigende content.

2018 - wat een jaar

In 12 delen blikken we terug op een afwisslend Vechtlust-jaar. Van positionering tot brand identity, van wervende campagnes tot verhelderende motion graphics...

stage concepting en design

We zoeken een designer met conceptkracht voor een stage van 6 maanden. Kom jij ons versterken met waanzinnige ideeën en skills?

stageplek beschikbaar

Breng jouw kennis en vaardigheden in de praktijk.

snel op de hoogte

We maakten journalisten en Kamerleden blij door de resultaten van een 130 pagina tellend rapport van de Alliantie Stop Kindermarketing samen te vatten in een infographic.