13 juni 2018

snel op de hoogte

deel dit bericht

De Alliantie Stop Kindermarketing, een verbond bestaande uit o.a. Hartstichting, Unicef, de Consumentenbond en gemeenten, heeft 58 voedingsmiddelenfabrikanten en supermarkten langs de meetlat van de Reclamecode voor Voedingsmiddelen gelegd. Doel van de Alliantie is om marketing van ongezonde voedingsmiddelen gericht op kinderen aan banden te leggen.

Het rapport is onlangs gepresenteerd aan de Tweede Kamer. Wij maakten de resultaten van het 130 pagina tellende rapport snel inzichtelijk door middel van een infographic. Zo kregen Kamerleden en journalisten snel grip op de materie.

film voor de rabobank

Voor de Rabobank maakten we een korte film waarin we een nieuw financieel product uitleggen: Virtual Account Management.

Start-up geslaagd

Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.

verhaal in cijfers

Het Prinses Máxima Centrum in cijfers... je zou er zo maar stil van worden als je ziet wat dit ziekenhuis voor kinderen met kanker afgelopen jaar heeft bereikt.

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.