13 juni 2018

snel op de hoogte

deel dit bericht

De Alliantie Stop Kindermarketing, een verbond bestaande uit o.a. Hartstichting, Unicef, de Consumentenbond en gemeenten, heeft 58 voedingsmiddelenfabrikanten en supermarkten langs de meetlat van de Reclamecode voor Voedingsmiddelen gelegd. Doel van de Alliantie is om marketing van ongezonde voedingsmiddelen gericht op kinderen aan banden te leggen.

Het rapport is onlangs gepresenteerd aan de Tweede Kamer. Wij maakten de resultaten van het 130 pagina tellende rapport snel inzichtelijk door middel van een infographic. Zo kregen Kamerleden en journalisten snel grip op de materie.

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.

Throwback 2018

In de maand december blikken we terug op een afwisselend Vechtlust-jaar. Elke dag zoomen we in op een gebeurtenis of case die bepalend is geweest voor het jaar. We beginnen met januari 2018… Stay tuned!

stage concepting en design

We zoeken een designer met conceptkracht voor een stage van 6 maanden. Kom jij ons versterken met waanzinnige ideeën en skills?

aardig op weg

Dat wielrenners en voetgangers meer rekening houden met elkaar... Zou mooi zijn, toch? Check hier onze Aardig op weg campagne.