18 december 2019

Kerst met Bakkie

deel dit bericht

In 2019 ontwikkelden we voor HVC – het afval, energie- en grondstofbedrijf van Noord-Holland - een online campagne met Bakkie in de hoofdrol.

Na de positieve campagneresultaten in 2019 ¬– groot engagement en hoge klantwaardering – gaan Vechtlust en HVC ook in 2020 met Bakkie online.

Centrale boodschap: niet alleen klokhuizen en koffiefilters maar álle etensresten zijn voor de GFT-bak. Dus óók de kalkoenbotten en de restjes cranberrysaus. Smakelijk kerstfeest voor Bakkie!

vacature: communicatiemedewerker

Heb jij zin om binnen ons team rake communicatie verder te brengen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.

verpakking of inhoud

Maak jij echt zelf de beslissing iets te doen? En hoe komt dat dan? Een beetje neurowetenschap voor jou.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.