18 december 2019

Kerst met Bakkie

deel dit bericht

In 2019 ontwikkelden we voor HVC – het afval, energie- en grondstofbedrijf van Noord-Holland - een online campagne met Bakkie in de hoofdrol.

Na de positieve campagneresultaten in 2019 ¬– groot engagement en hoge klantwaardering – gaan Vechtlust en HVC ook in 2020 met Bakkie online.

Centrale boodschap: niet alleen klokhuizen en koffiefilters maar álle etensresten zijn voor de GFT-bak. Dus óók de kalkoenbotten en de restjes cranberrysaus. Smakelijk kerstfeest voor Bakkie!

AZL laat zich zien

Pensioenuitvoerder stapt uit de schaduw als dé veranderexpert. Met een nieuwe corporate identity.

Nieuwe prachtzaak

Een nieuwe huisstijl voor een nieuwe horecazaak bij Park Vliegbasis Soesterberg.

Duidelijke verhalen

Spannende tijden voor pensioenfondsen; werknemers en gepensioneerden zijn boos en bezorgd.

Corporate film voor Koole

Vette film van anderhalve minuut.