5 april 2019

Nieuw gezicht: Taxi Electric

deel dit bericht

Voor Taxi Electric, het bedrijf dat vanuit Amsterdam flink aan de weg timmert met elektrisch personenvervoer, zijn we teruggegaan naar de kernbeloften. Schoon. Vriendelijk. Veilig. En ook nog eens aantrekkelijk als werkgever voor chauffeurs op zekere leeftijd.

Deze onderscheidende eigenschappen van Taxi Electric hebben we een plek gegeven in de communicatie. Dat zorgt voor meer merkherkenning, onder meer op de website en in promotiemateriaal. Daarnaast vormen kleur- en typografie nu meer eenheid met het logo en de pay-off.

Ook een ritje maken?

Leuk om te weten: verzekeraar ASR voert dit voorjaar een landelijke campagne met daarin Taxi Electric als een illustratief voorbeeld van duurzaam beleid.

echte smaken

Belangrijke boodschap van de Nierstichting: eten met minder zout is beter voor je nieren.

Kerst met Bakkie

Voorlichtingscampagne met Bakkie en de etensresten krijgt een vervolg in 2020.

Leerlingen werven

Serieus goed: campagne van start voor de OSB, middelbare school in de Amsterdamse Bijlmer.

AZL laat zich zien

Pensioenuitvoerder stapt uit de schaduw als dé veranderexpert. Met een nieuwe corporate identity.